Yhdistyksemme

Paikallisyhdistyksemme toimii Luvialla ja on Mannerheimin Lastensuojeluliiton keskusjärjestön ja Satakunnan piirijärjestön jäsen. Toimimme MLL:n arvojen, toimintaperiaatteiden ja linjausten mukaan. Toimintaamme ohjaavat: lapsen ja lapsuuden arvostus, yhteisvastuu, inhimillisyys ja yhdenvertaisuus. Tavoitteenamme on edistää erilaisilla tavoilla lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia Luvialla.

Toimintaamme määrittävät yhdessä sovitut ja MLL:n keskusjärjestön hyväksymät säännöt.

Jäsenyys yhdistyksessä

Aktiivinen toimintamme tarvitsee jäseniä.

Osallistua voi monella tavoin: voit kannattaa yhdistyksemme toimintaa rivijäsenenä tai osallistua halutessasi aktiivisesti lasten, nuorten ja perheiden hyväksi tekemäämme vapaaehtoistoimintaan. Voit tulla mukaan vapaaehtoistyöhön suunnittelemaan toimintaa ja toteuttamaan sitä. Organisoimaan tempauksia ja tapahtumia. Tai talkooavuksi yksittäiseen tapahtumaan. Pieni apu silloin tällöin on suuri apu yhdistykselle.

Mikäli koet toiminnan ja arvot omaksesi voit liittyä iloiseen joukkoomme täyttämällä jäsenkaavakkeen. Jos olet kiinnostunut toimimaan aktiivisemmin esimerkiksi yhdistyksemme hallituksessa, laita rohkeasti viesti yhdistyksemme sähköpostiin luvian.yhdistys@mll.fi.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Liity jäseneksi