Tule mukaan edistämään lasten, nuorten ja heidän perheidensä hyvinvointia.

Paikallisyhdistyksemme toimii Luvialla ja on Mannerheimin Lastensuojeluliiton keskusjärjestön ja Satakunnan piirijärjestön jäsen. Toimimme MLL:n arvojen, toimintaperiaatteiden ja linjausten mukaan. Toimintaamme ohjaavat: lapsen ja lapsuuden arvostus, yhteisvastuu, inhimillisyys ja yhdenvertaisuus. Tavoitteenamme on edistää erilaisilla tavoilla lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia Luvialla sekä koko Eurajoen alueella.

Toimintaamme määrittävät yhdessä sovitut ja MLL:n keskusjärjestön hyväksymät säännöt.

Jäseneksi

MLL:n jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Jäsenmaksuilla mm. kustannetaan perhekahvilan tarjoilut ja ekaluokkalaisten muistamiset syksyllä sekä katetaan kevään stipendit koululaisille. MLL Luvian yhdistyksen jäsenmaksu on 25 euroa/vuosi. Alle 18-vuotiaiden jäsenyys on maksuton.

Jäsenenä saat Lapsemme-lehden kaksi kertaa vuodessa suoraan kotiin. Listauksen kaikista valtakunnallisista jäseneduista löydät MLL:n keskusjärjestön verkkosivuilta

Näiden lisäksi Luvian paikallisyhdistyksellä on seuraavat jäsenedut:

- MLL Luvian järjestämä Jumpsis jäsenhintaan 10 euroa/kausi (norm. 20 euroa)

- Valokuvauspiste Sanna -20 % lapsikuvauksesta

- K-market Luotsipoika -5 % päivittäistavaraostoksista

- Luvian apteekki - 5 % käsikauppatuotteista (etu ei koske lääkkeitä)

- Bar Purjeesta ruokailun yhteydessä aikuisille jälkiruokakahvi ja lapsille mehujää

- Kiekkokahvilasta (Framill Areena) kahvi/tee/kaakao 1 euro

Liityt jäseneksi täyttämällä sähköisen liittymislomakkeen täällä

Muistathan täyttää jokaisesta perheenjäsenestä oman liittymislomakkeen.

Lahjoittajaksi

Liittymällä MLL Luvian yhdistyksen kannatusjäseneksi autat meitä jatkamaan työtämme lasten, nuorten ja perheiden arjen hyväksi. Yhdistyksen kannatusjäseneksi voivat liittyä yksityishenkilöiden lisäksi yritykset ja yhteisöt.

Lisätietoja yhdistyksen puheenjohtajalta Anniina Vanhaselta,
puh. 046 885 8815 ja luvian.yhdistys@mll.fi.