Tervetuloa perhekahvilaan!

Perhekahvila on kaikille lapsiperheille avoin ja maksuton kohtaamispaikka, jossa perheen vanhemmat voivat tutustua paikkakunnan muihin, samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin ja lapset saavat ikäistään seuraa. Perhekahvilassa jutellaan ja kahvitellaan sekä leikitään lasten kanssa. Joka kerta on lisäksi tarjolla pientä purtavaa kaikille.

Perhekahvila kokoontuu Luvian nuorisotalo Rannikossa (vanha kirjasto, Luvian kirkkotie 23).

Iltaperhekahvila saa jatkoa tammikuussa. Kevään ensimmäinen kerta on ma 22.1. klo 17.30-19.30. Seuraavat kerrat ovat: 12.2., 11.3., 15.4. ja 13.5. Tarjolla aina pientä iltapalaa sekä seuraa lapsille ja aikuisille.

Kevään ohjelmaa:

- päivitämme tarvittaessa

Seuraa ajankohtaista ilmoittelua somekanavillamme (FB ja IG). Tervetuloa! :)

Aamuperhekahvila on toistaiseksi määrittelemättömällä tauolla. Etsimme uutta vetäjää aamuperhekahvilalle. Innokkaita vapaaehtoisia otetaan mielellään mukaan toimintaan! :)